Om mig

 
Hej och välkommen till min kakburk! Ida Carlzon heter jag och är 20 år gammal. Jag kommer från Köping men bor just nu i Karlstad där jag pluggar till konditor och bagare på en skola som heter Astar. Jag bor tillsammans med min sambo och fästman Leo som jag varit ihop med sedan juni 2015 och vi är även förlovade sedan juli 2016. 
 
På min fritid gillar jag att baka, fota, läsa, gå på konserter och blogga. För jag har nämligen en annan blogg som heter byidagustafsson.se, där har jag bloggat om mitt liv sedan november 2009. Även på den bloggen har jag lagt ut många recept under kategorin "Recept" men jag kände att jag ville starta en bakblogg istället och bara lägga ut massa recept och tips. 
 
Jag har egentligen bakat i hela mitt liv och många i min släkt har bakat mycket under åren. Det jag bakar mest just nu är nog bröd. Innan jag började på utbildningen så hade jag inte bakat så mycket bröd av den enkla anledningen att jag inte tyckte att det var lika kul som att baka kakor men det har verkligen ändrats nu för jag har nästan alltid frysen full med nybakat bröd. Jag älskar också att baka småkakor och det är nog tack vare min farmor som alltid har sju sorters kakor till fikat. 
 
Hoppas ni gillar min bakblogg och att ni blir inspirerade att baka själva!
 
Kontakta mig:
 
Min andra blogg: byidagustafsson.se
Min mail: [email protected]



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback